Pēteris Skudra: “Gribu uzvaēt nevis pēc desmit gadiem, bet rīt”

Jaunais Ņižņinovgorodas “Torpedo” galvenais treneris pastāstīja par jauno darba lomu.

– Praktiski katrs speciālists, strādājošais par otro vai trešo treneri, cenšās kļūt par galveno. Un es esmu priecīgs, ka man pienāca tāds piedāvājums. Esmu gatavs izaicinājumam

Kad spēlēju NHL, man teica, ka ķert ripas nav pietiekami, vajag vēl vadīt partnerus, palīdzēt viņiem. Jo vairāk analizē, jo vairāk tu palīdzi komandai. Mans labs draugs Toms Borasso, divkārtējais Stenlija Kausa ieguvējs Pitsburgas “Penguins” sastāvā, šajā sezonā bija galvenā trenera palīgs Magņitogorskas “Metalurg” komandā. Un viņš tikšanās laikā teica, ka mums laiks kļūt par galveniem treneriem. Vajag lauzt tradīciju, mēs taču esam vārtsargi, un saprotam hokeju labāk par visiem.

– Hokejisti jūs normāli pieņēma?

– Viņiem nav izvēles. Mani pieteica – es strādāju. Uzreiz teicu, ka treniņu proces būs maksimāli pietuvots spēlei. Bišķiņ kaut kas nav tā, piemēram, puiši pazaudēja koncentrāciju, uzreiz viņu apturu, paskaidroju. Varbūt kaut kur pielietoju nežēlību, bet bez tā nevar. Man patīk runāties, jokot. Taču darba laikā to neatļauju.

– Kas jūs iespaidoja “Torpedo”?

– Man patika vadības ambīcijas. Negribu uzvarēt pēc 10 gadiem, gribu rīt. Un es sajutu, ka man būs atbalsts no galveno seju puses. Nesaprotu vadītājus, kuri saka, ka mūsu mērķis – tikt stiprāko astotniekā, tikt play-off. Priekš manīm tas skan mežonīgi. Te par laimi viss ir savādāk. “Torpedo” ir lieliskas iespējas pateikt par sevi pilnā balsī. Te var tikt pie nopietniem panākumiem. Ņižņijnovgorodā grib uzvaras, – saka Skudra

Izmantotie resursi: sports.ru
Pievenot komentāru

