Intervija ar Rihardu Puidi

Intervija ar Rihardu Puidi caur facebook.com lapu.

Rihards Puide:Rihards Puide

  • Dzimis 1997. gadā
  • Uzbrucējs
  • Augums – 182 cm
  • Svars – 82 kg
  • Iepriekšējās komandas: Pikes Oberthurgau U17 (Elite Novizen)(2012-pašlaik)

Cik gadu vecumā tu sāki spēlēt hokeju?

– Hokeju sāku spēlēt no 4 gadu vecuma.

Vai atceries savu pirmo treniņu? Kāds tas bija?

– Jā, atceros. Tas bija vienkārši unikāls treniņš. Es uzkāpu uz ledus, nokritu uz dibena un sāku raudāt, teicu tētim, ka gribu mājas, bet kad treniņš beidzās sāku kliegt tētim, ka nevaru sagaidīt nākamo ledus treniņu.

Kas bija tavs pirmais treneris?

– Cik atceros mani pirmie treneri bija Jānis Leitāns ar Andris Bartkevičs.

Kāpēc izlēmi spēlēt uzbrucēja pozīcijā?

– Izlēmu spēlēt uzbrucēja pozīcijā, jo jau no pašas mazotnes sapratu, ka vēlos mest vārtus un spēlet daudz spēka spēli.

Kādi ir tavi mērķi hokejista karjerā? Un vienkārši mērķi ko gribi sasniegt dzīvē?

– Protams, ka mani mērķi ir tādi paši kā ik vienam hokejistam. Kļut par vienu no labākajiem un iekļut NHL.

Kā tev patīk Pikes Oberthurgau U17 komandā? Kāda atmosfēra ir komandā?

– Komandā atmosfēra ir jautra, kā jau visās komandās, visi ir draudzīgi. Komanda ne ar ko citu neatšķiras no citām Šveices komandām.

Kurā maiņā Tu esi? Ar ko spēlē vienā maiņā?

– Treneris maiņas bieži izmaina, bet es pārsvarā esmu pirmajā vai otrajā maiņā.

Uz spēlēm nāk daudz līdzjutēju?

– Pārsvarā uz spēlem nāk tikai komandu vecāki un radinieki.

Kāpēc Tu spēlē ar 24 numuru?

– Šveicē esmu ar 24 numuuru uz muguras, jo man bija ļoti maza izvēle numuros. Kad biju Latvijā es spēlēju ar 97 numuru.

Kādas ir tavas labākās spējas uz ledus?

– Laikam jau ātrums un metiens.

Ko tu gribi uzlabot savā spēlē?

– Ļoti vēlos uzlabot spēli aizsardzībā.

Ja tu varētu spēlēt kādas NHL komandas sastāvā, kurā tu gribētu būt?

– Man būtu pilnīgi vienalga. Bet ja izvēlēties tad ļoti patīk NY Rangers un Chicago Blackhawks komandas.

Kas ir tavs mīļākais hokejists?

– Protams mans mīļakais hokejists ir mans brālēns – Ronalds Ķēniņš.

Cik bieži tev ir treniņi?

– Katru dienu, izņemot svētdienas. 3 treniņi dienā, 2 ledus treniņi un 1 sausais treniņš.

Ir kādi rituāli ko veic pirms spēlēs?

– Laikam jau tas, ka vienmēr noskaitu Tēvreizi.

Kāds ir tavs mīļākais sporta veids izņemot hokeju?

– Amerikāņu futbols vai regbijs.

Ko tu dari brīvajā laikā?

– Kā jau visi, atpūšos un izklaidējos.

Ir kādas iemīļotas vietas pilsētā?

– Jā, protams ir!

Tavi plāni uz nākotni. Kādi tie ir?

– Laikam jau turpināt spēlēt hokeju un tiekties ar vien augstāk un augstāk.

Paldies par interviju! Lai veicas!

Paldies!

Pikes Oberthurgau U17 komanda

One Response to Intervija ar Rihardu Puidi

  1. petrovich27 says:

    Paldies par interviju.
    Bet, droši vien, jau intervijas sākumā būtu vērts norādīt arī sportista dzimšanas gadu – 1997.

    Like

Pievenot komentāru

