Intervija ar Edgaru Ozoliņu

Intervija ar Edgaru Ozoliņu caur facebook.com lapu.

Edgars Ozoliņš:Edgars Ozoliņš

  • Dzimis 1993. gada 22. novembrī
  • Aizsargs
  • Augums – 196 cm
  • Svars – 95 kg
  • Iepriekšējās komandas: HS Prizma/Pārdaugava U18, Prizma Riga (2010.-11.), Prizma Riga , Great Falls Americans (AWHL – American West Hockey League)(2011.-12.), Bracebridge Phantoms (GMHL – Greater Metro Hockey League)(2012.-13.), Shelburne Red Wings (GMHL – Greater Metro Hockey League)(2012.-pašlaik)

Kā tu sāki spēlēt hokeju?

– Hokeju sāku spēlēt no piecu gadu vecuma. Pats nevēlējos spēlēt hokeju un iespējams, ka tajā vecumā es neko nezināju par šo sporta veidu. Hokeju bērnībā spēlēju dēļ tēva, jo tas viņam bija nepiepildījies sapnis un tāpēc viņš mani sūtīja uz hokeja treniņiem.

Vai atceries savu pirmo treniņu? Kāds tas bija?

– Atmiņā ir palicis viens moments no mana pirmā treniņa. Mani tēvs un onkulis aizveda uz Sporta Pili un vienīgais ko es atceros bija tas, ka man bija daiļslidošanas slidas un man nācās pieturēties pie mazajiem hokeja vārtiņiem lai varētu kustēties uz priekšu.

Kas bija tavs pirmais treneris?

– Mans pirmais treneris bija Edmunds Vasiļjevs. Viņš mani trenēja desmit gadus, pēc tam uz vienu sezonu sanāca uzspēlēt pie viņa brāļa Haralda Vasiļjeva.

Kāpēc izlēmi spēlēt aizsarga pozīcijā?

– Sākumā biju centrs, bet spēlējot pie Haralda guvu traumu un šajā laika periodā arī pastiepos augumā, un Haralds ieteica man izmēģināt spēkus aizsardzībā. Sākumā pretojos, bet ar laiku piešāvos un ļoti iepatikās.

Kādi ir tavi mērķi hokejista karjerā? Un vienkārši mērķi, ko gribi sasniegt dzīvē?

– Mērķi hokejā ir spēlēt pieaugušo hokeju, kā vietējie dēvē pro hockey, šeit pat Amerikā vai Kanādā. Bet dzīves mērķus vēl neesmu sev uzstādījis, gribētos vairāk ceļot pa pasauli un redzēt jaunas zemes. Gribu izmēģināt spēkus hokeja laukumā, bet ja nesanāks, tad jau dzīve rādīs.

Kāpēc izlēmi doties tieši uz Amērikas “AWHL” līgu?

– Biju nolēmis pamest mājas un izmēģināt spēkus Ziemeļamerikā. Biju pirmstam spēlējis Kanādā vienā turnīrā un šis hokeja stils man ļoti iepatikās, AWHL līgu izvēlējos, jo tā man bija financiāli izdevīgāka.

Kāda ir atšķirība starp “GMHL”, “AWHL”, “MHL B” un “Latvijas U18” līgām?

– Šīs ir četras dažādas līgas. Latvijas U18 līga bija ļoti bērnišķīga, no visām līgām tā nebija ne tuvu ātrumiem un fiziskajiem spēkiem. MHL B un GMHL es varētu nosaukt par spēkā ļoti tuvām līgām. GMHL ir ļoti daudzi eiropieši kuri ienes līgā eiropas stila hokeju, atšķirības starp šim līgām ir laukuma izmēros. Abas līgas ir balstītas uz saspēles hokeju, bet uzskatu ka GMHL ir nedaudz interesantāks, spēles ir ātrākas un darāms vairāk darbs nekā MHL B. Visstiprākā no šīm četrām ir AWHL. šeit tika spēlēts tipisks Ziemeļamerikas hokejs, viņš bija ļoti ātrs ar daudziem spēka paņēmieniem un kautiņiem [smejas], bet neskatoties un visi hokejs bija ļoti interesants.

Kā tev patīk Šelburnas “Red Wings” komandā? Kāda atmosfēra ir komandā?

– Šelburnā mums ir ļoti jauna komanda. Komandā esmu viens no vecākajiem, šeit ir jāpilda līdera funkcijas gan uz ledus, gan ārpus. Bet komandā un treniņos mums pietiek smieklu un joku, tāpēc domāju, ka atmosfēra šeit ir pozitīva un laba.

Kurā maiņā Tu esi? Ar ko spēlē vienā maiņā?

– Esmu otrajā aizsargu pāri un mans pārinieks ir Owen Bennington.

Uz spēlēm nāk daudz līdzjutēju?

– Mums uz spēlēm ir gan pilnas tribīnes, gan tukšas. Viss ir atkarīgs pret ko spēlējam un kāda ir mūsu pozīcija tabulā.

Kāpēc spēlē ar 61. numuru? Tas tev ir kāds veiksmes skaitlis?

– 61. numuru izvēlējos, jo ar šādu numuru spēlē viens no maniem elkiem Rick Nash. Bet parasti izvēlos 62. numuru, jo ar šādu numuru nespēlē neviens populārs hokejists [smejas].

Kādas ir tavas labākās prasmes uz ledus?

– Manas labākās spējas uz laukuma ir spēle vārtu priekšā un metienu bloķēšana.

Ko tu gribi uzlabot savā spēlē?

– Savā spēlē gribu uzlabot savu metienu un kļūt vēl spēcīgāks.

Ja tu varētu spēlēt kādas NHL komandas sastāvā, kurā tu gribētu būt?

– Iespējams tā būtu San Jose Sharks komanda, jo tā ir mana mīļākā NHL komanda.

Kurš ir tavs iecienītākais hokejists?

– Mīļākais hokejists ir Joe Thorntons. Jo viņš ir augumā ražens, spēj pildīt milzīgas līdera funkcijas un viņš ir meistars piespēļu atdošanā.

Cik bieži tev notiek treniņi?

– Ledus treniņi man ir piecas reizes nedēļā, komandas sausie treniņi man ir četras reizes nedēļa, vēl divas spēles nedēļā un svaru zāles, kad pats vēlos. Ap 10-12 treniņiem nedēļā sanāks.

Ir kādi rituāli ko dari pirms spēlēs?

– Rituāli nav, bet vienmēr uz ledus kāpju ar labo kāju. Un ģērbjoties vienmēr labā puse ir pirmā (labā slida, labais ceļsargs, elkoņsargs).

Kāds ir tavs mīļākais sporta veids, izņemot hokeju?

– Bez hokeja patīk skatīties basketbolu un boksu.

Ko tu dari brīvajā laikā?

– Brīvais laiks ir maz, bet to parasti pavadu pie datora vai pie televizora.

Esi jau apskatījis pilsētu? Ir kādas iemīļotas vietas?

– Mana pilsēta ir ļoti maza, šeit ir tikai ledushalle, trīs veikali un benzīntanks, tāpēc laikam mana iemieļotākā vieta ir ledus halle [smejas].

Kādi ir tavi nākotnes plāni?

– Uz tuvāko nākotni plāni ir gatavoties vasarai, kad būs iespēja braukt uz try out nometnēm. Un vēl šogad pabeigt 12. klasi.

Paldies par interviju! Lai veicas!

– Paldies.

 

Statistika: šosezon Shelburne Red Wings komandā 5 spēlēs ir guvis 3 (1 vārtus+2 piespēles) punktus un sakrājis 15 soda minūtes.

Pievenot komentāru

