Intervija ar Vladislavu Dudinu

Intervija ar Vladislavu Dudinu caur facebook.com lapu.

Vladislavs Dudins:

  • Dzimis 1992. gada 9. martā
  • Aizsargs
  • Augums – 180 cm
  • Svars – 86 kg
  • Iepriekšējās komandas: Sāga (2002.-04.), Dinamo Riga 92 (2005.-06.), Dinamo Moskva (2006.-08), HS Riga 91 (2008.-10.), Kraft, PyPo, PyPo U18 (2010.-11.), MHK Olimpia (2011.-12.), Hermes (2012.-13.)

Kā tu sāki spēlēt hokeju?

– Es hokeju sāku spēlēt astoņu gadu vecumā, kad mamma mani aizveda uz treniņu.

Vai atceries savu pirmo treniņu? Kāds tas bija?

– Es neatceros kāds bija mans pirmais treniņš.

Kas bija tavs pirmais treneris?

– Pirmais treneris man bija Oļegs Jurenko.

Kāpēc izlēmi spēlēt aizsarga pozīcijā?

– Tādēļ, ka mans nākamais treneris Sergejs Ivčenko pateica, ka es neesmu pietiekami ātrs priekš uzbrucēja, un ielika mani spēlēt aizsardzībā, un kopš tā laika es esmu aizsargs.

Kādi ir tavi mērķi hokejista karjerā? Un vienkārši mērķi, ko gribi sasniegt dzīvē?

– Es ļoti gribētu uzspēlēt KHL.

Kāpēc izlēmi doties uz Somiju?

– Krievijā man neizdevās palikt, bet tad man piedāvāja spēlēt Somijā, un es piekritu.

Kāpēc neizdevās palikt Krievijā?

– Jo Krievijā man teica, lai mainu pilsonību.

Vai ir atšķirība starp „Suomi-sarja” (Somijas trešo stiprāko hokeja līgu), „II-Divisioona” un MHL līgām?

– Protams MHL un „Suomi-sarja” ir līdzīgi ātrumi, bet spēles stils pilnīgi atšķiras, jo MHL spēlē krievu tehnisko hokeju, bet Somijā vairāk spēlē kanādiešu- spēka hokeju.

Kā tev patīk „Hermes” komandā? Kāda ir atmosfēra komandā?

– „Hermes” ir laba komanda. Ir pieredzējuši spēlētāji, no kuriem var arī pamācīties. Atmosfēra laba, ar visiem esmu draudzīgs.

Kurā maiņā Tu esi? Ar ko spēlē vienā maiņā?

– Mums ir trīs aizsargu pāri un četri uzbrucēju trijnieki un es esmu otrajā pārī, bet partneri visu laiku mainās.

Uz spēlēm nāk daudz līdzjutēju?

– Gandrīz uz visām spēlēm ir pilna arēna. Somijā arī uz otrās divīzijas spēlēm nāk daudz skatītāju, jo somi ļoti mīl hokeju. Mums ir arī fani, kuri brauc uz izbraukuma spēlēm.

Kāpēc spēlē ar 2. numuru? Tas tev ir kāds veiksmes skaitlis?

– Īstenībā mans numurs ir 12., bet „Hermes” vadība pārbaudes laikā man iedeva 2. numuru un es labi spēlēju ar šo numuru un tāpēc negribēju mainīt.

Kādas ir tavas labākās prasmes uz ledus?

– Es labi pārredzu laukumu un varu atdot labu piespēli.

Ko tu gribi uzlabot savā spēlē?

– Pašlaik man vajadzētu uzlabot statistikas rādītājus, bet vispār es gribu kļūt ātrāks laukumā.

Ja tu varētu spēlēt kādas NHL komandas sastāvā, kurā tu gribētu būt?

– Vašingtonas „Capitals”, jo tur spēlē izcilais aizsargs Maiks Grīns (Mike Green).. Gribētu kādreiz uzspēlēt vienā pārī ar viņu.

Kurš ir tavs iecienītākais hokejists?

– Man patīk daudzi spēlētāji, bet no visiem visvairāk laikam Sandis Ozoliņš.

Cik bieži tev notiek treniņi?

– Katru dienu, izņemot spēļu dienas.

Ir kādi rituāli ko dari pirms spēlēs?

– Klausos mūziku.

Kāds ir tavs mīļākais sporta veids, izņemot hokeju?

– Futbols. Kad es saku spēlēt hokeju, vienlaicīgi trenējos arī futbolā. Trenējos abos sporta veidos piecus gadus, un tad man vajadzēja izvēlēties.

Ko tu dari brīvajā laikā?

– Brīvajā laikā skatos filmas.

Esi jau apskatījis pilsētu? Ir kādas iemīļotas vietas?

– Pilsētu apskatījos, skaista pilsēta, bet iemīļotas vietas man nav.

Kādi ir tavi nākotnes plāni?

– Šobrīd mans plāns ir ar „Hermes” klubu kļūt par „Suomi-sarja” čempioniem.

Paldies par interviju! Lai veicas!

– Paldies.

Statistika: šosezon Hermes komandā 3 spēlēs ir guvis 1 (0 vārtus+1 piespēli) punktu un sakrājis 22 soda minūtes.

Pievenot komentāru

